Na této stránce naleznete odpovědi na často pokládané otázky. Pokud máte dotaz, na nějž jste zde nenalezli odpověď, napište nám na náš e-mail a my Vám rádi odpovíme.

Jak přidám kadeřnictví?

V horní pravé části titulní stránky se nachází tlačítko "Přidat kadeřnictví". Po kliknutí na toto tlačítko stačí vyplnit formulář. Odkaz "Přidat kadeřnictví" je také stále k dispozici na spodní liště stránek v sekci: "Pro návštěvníky".


Proč se nezobrazuje kadeřnictví, které jsem přidal(a)?

Vámi přidané kadeřnictví čeká na potvrzení administrátorem a bude zobrazeno, až jej administrátor zkontroluje. V případě, že administrátor odhalí chybné informace nebo informace porušující smluvní podmínky, může profil kadeřnictví zrušit.


Našel/našla jsem na Vašem webu své kadeřnictví, jak se mohu stát jeho správcem?

Napiště nám prosím na náš e-mail.


Mohu přidávat hodnocení/komentáře anonymně?

Ano, můžete komentovat pod zvolenou přezdívkou a skrýt Váš e-mail. Prosíme používejte stále stejnou přezdívku a e-mail, jinak by Vaše komentáře mohly být časem smazány.


Přidal(a) jsem komentář(e) ke kadeřnictví a už jej nemohu najít?

Váš komentář mohl být odstraněn ze dvou možných důvodů. Buď jeho obsah porušoval naše smluvní podmínky, nebo náš systém odhalil, že opakovaně komentujete pod různými přezdívkami a e-maily. Prosíme používejte stále stejnou přezdívku a kontaktní e-mail.


Nelze mi propojit účet s Facebook. Čím to může být?

Web ZnámýKadeřník.cz vyžaduje přístup k e-mailové adrese ve Vašem facebook účtu. Prosíme, zkontrolujte, zda nemáte ve svém facebookovém účtu e-mail skrytý.